wtorek, 13 listopada 2012

Trzynaście

Hello Everyone!
Mam super humor! W końcu!
Choć dzień może nie był jakoś specjalnie udany pod względem diety, to i tak jest świetnie. Bilansu, ani wagi nie piszę, bo na razie i tak to nie ma znaczenia. Zbyt dużo. Jutro zabieram się porządnie za siebie!

Co takiego mnie uszczęśliwiło? 
1. Napisała do mnie kobieta z FRANCJI, która chce kupić mój szkic! Boże, nie macie pojęcia jakiego to powera daje. Nawet jeśli nie dostanę zbyt dużo, to ktoś we Francji będzie miał MÓJ szkic! Z moim podpisem! AAAA!!!
2. W końcu odezwała się do mnie... hmm... powiedzmy, że stara internetowa znajoma. Nie będę tłumaczyć naszych relacji, bo to nieistotne. Ważne, że cholernie mnie to cieszy.
3. Jutro na 99% nie pójdę do szkoły, co zawsze jest pozytywne, prawda?

Wiem, że wiele z Was twierdzi, że nie powinno się ważyć codziennie, ale jednak wolę taką metodę. Przynajmniej kontroluję na bieżąco wagę i wiem kiedy zawalam, "tyję". Pewnie nie raz mnie to przygnębi, ale równie dobrze może mnie przygnębić waga po tygodniu starań.

I dziękuję Wam bardzo, bardzo, bardzo za wsparcie okazane pod poprzednimi notkami. Jesteście niesamowite. Gdyby nie Wy poddałabym się. Dziękuję. Dziękuję. Dziękuję. Dziękuję. Dziękuję. Dziękuję. Dziękuję. Dziękuję. Dziękuję. Dziękuję. Dziękuję. Dziękuję. Dziękuję. Dziękuję. 
Naprawdę wiele to dla mnie znaczy.

W sumie chyba tyle. Przepraszam Was za dwa dni załamania psychicznego. Chyba każdego to czasami spotyka. Teraz jednak mam mnóstwo energii, motywacji. Będzie dobrze! Musi być! Osiągnę ten cholerny cel, choćby nie wiem co! Nieważne ile załamań przeżyję, zawsze się podniosę!!!







TEŻ BĘDZIEMY SIĘ JARAĆ, ŻE JESTEŚMY TAKIE CHUDE!!! ;)

5 komentarzy:

  1. Baaardzo mnie cieszy powrót pozytywnej Perfect:) O to chodzi! + Gratuluję sprawy z tym szkicem! to musi być niesamowicie fajne uczucie:)
    Kochana, trzymaj się więc ciepło, powodzenia jutro, trzymam kciuki! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale genialnie z tym szkicem ! :)
    No pewnie, dzień wolny od szkoły zawsze poprawia humor ^^
    Jak tu fajnie pozytywnie ;3
    Pewnie, że będziemy się tym jarały, oby jak najszybciej !
    Ja też ważę prawie codziennie ^^
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Grunt to motywacja! :)
    Cieszę się razem z tobą tą sprawą ze szkicem, to musi być wspaniałe uczucie, coś co tworzysz i wkładasz w to duszę podoba się komuś!
    Powodzenia w diecie. ;

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale u ciebie pozytywnie;)
    Szkoda że ja nie mam talentu do szkiców i wszystkiego co z tym związane, na twoim miejscu skakałabym z radości że ktoś z zagranicy docenił twoją prace, super sprawa;)
    Całuję:**

    OdpowiedzUsuń
  5. Taak, cieszę się, że masz tyle energi :) Szczerze gratuluję za ten wpis, musisz mieć niewiarygodny talent! Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń