czwartek, 29 listopada 2012

Dziewiętnaście

Dzień doberek!
Mam świetny humor, chociaż z dietą poległam w stu procentach. Ale to nie ważne i o tym nie będę pisać. Tworzę sobie swój plan diety, który mam nadzieję moja mama zaakceptuje. Mam już pięć dni, gdy skończę pokażę Wam go. I wtedy już waga zacznie pięknie spadać.

Dzień ogólnie zaczął się do dupy. Byłam od rana strasznie zła, niezadowolona z siebie itd. Ale poszłam do tej szkoły... I tam dowiedziałam się, że na 2 lekcji jest kartkówka z angielskiego. Myślałam, że ma być dopiero jutro i nic nie umiałam, a jako że zależy mi na dobrych ocenach z tego przedmiotu... Cóż, uciekłam. Napisałam smsa do przyjaciółki, czy zechce dotrzymać mi towarzystwa. Kilka godzin, które zmarnowałabym siedząc w ławce z beznadziejnym humorem, zamieniły się w świetnie spędzony czas. Gdybym mogła tak częściej, zamiast tej cholernej szkoły ;/ No, ale trudno. Przynajmniej dzisiaj się dobrze bawiłam, a kiedyś mamy znów to powtórzyć!

Tyle na dzisiaj. Trzymajcie się. Całuski!
XOXO

4 komentarze:

  1. to fajnie że spędziłaś miło czas i fakt, lepiej nie iść na przedmiot tylko po to by odstać 1 jak mozna iść następnym razem nauczonym :) ułóż ciekawą dietę albo po prostu jedz wszystko tylko mniej :) xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Plan dietowy to fajny pomysł. :)
    Ja po prostu tak jak wspomina Mini jem wszystko ale w mniejszych ilościach.
    Czasami taki dzień relaksu jest potrzebny dla każdego.
    Powodzenia. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Plan z dietą na pewno będzie bardzo przydatny;)
    Cieszę się że miałaś udany dzień:D
    Całuję:***

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze uważałam, że czasem lepiej się zerwać, miło spędzić dzień i nadrobić stracony materiał niż dostać 1 i tylko się dołować:) I bardzo fajnie, że mimo że dieta się wczoraj nie udała, masz dobry humor. Tak trzymaj, w końcu nie od diety powinno zależeć szczęście, robisz to tylko dla siebie, nie powinno być nie wiadomo jakiego rygoru, byle nie przesadzić w drugą stronę. A Twojego planu jestem bardzo ciekawa i czekam, aż go przedstawisz:)
    Ściskam mocno!:*

    OdpowiedzUsuń