sobota, 17 listopada 2012

Szesnaście

Hejka!
Dzisiaj krótko, bo jest już późno i jestem zmęczona :)

Najpierw bilans:
śniadanie: Danio light
obiad: talerz rosołu z makaronem
podwieczorek: pół małego jabłka
Ostatni posiłek zjadłam około 14:40. Kalorii nie liczę, bo nie wiem ile tego rosołu i zupy było, ale moim zdaniem dużo nie wyszło :D

Byłam dzisiaj na tej zumbie. Trzy godziny trwało. W sumie myślałam, że będę po tym bardziej padnięta i spocona, ale chyba dzięki temu, że było tam dosyć chłodno tak się nie stało.

Na koniec jeszcze muszę się pochwalić: choć gdy rano się obudziłam w kuchni było jeszcze trochę mini-babeczek nie zjadłam ani jednej! A gdy wracałam z koleżankami z zumby, te uparły się żeby iść do McDonalda. Byłam już trochę głodna, ale nic sobie nie zamówiłam.

A i jeszcze jeśli chodzi o mój wf - nie ćwiczyłam po raz pierwszy w tym roku szkolnym, ale od dłuższego czasu albo zapominałam stroju/miałam zwolnienie/itp, albo się obijałam, więc jak na mnie duży sukces :D

I nie jestem lunatyczką - takie coś jak wczoraj zdarzyło mi się tylko 2 razy + pamiętam co robiłam ;)

Jutro skomentuję Wasze notki, bo już wszystkie przeczytałam :*
XOXO

7 komentarzy:

  1. Ładny bilans :)
    Pięknie że powstrzymałaś się od tych babeczek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny bilans;)
    Dobrze że nie jesteś lunatyczką;)
    Gratuluję silnej woli, że mimo wszystko się powstrzymałaś od babeczek i nie tylko;)
    Całuję:**

    OdpowiedzUsuń
  3. No, kochana, przede wszystkim gratuluję silnej woli! Nie skusić się na babeczkę i nie zamówić niczego w Macu to sukces. Tak trzymaj!:* Bilans świetny. A zumba to fajny taniec, na pewno spaliłaś masę kalorii.
    Całuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny bilans , dobrze że nic sobie nie zamówiłaś :) tak trzymaj :* . Wpadnij do mnie na http://jess1587-proana.blogspot.com/ dodaje Cię do linków jeżeli nie masz nic przeciwko :) .

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję silnej woli :)a mc najlepiej omijac szerokim łukiem, a jak juz się wejdzie to kawa lub sałatka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same sukcesu gratuluję ;D
    osiągniemy to wszystkie ;***

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochanie, brakuje mi Twoich notek. Wracaj szybko:*

    OdpowiedzUsuń